رئیس فدراسیون بوکس گفت: با ناصر طالبی صحبت‌ کرده‌ایم و قرار است که او به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

فردا اسامی هیات رئیسه و دیگر نفرات را اعلام خواهیم کرد
ناطق نوری: طالبی برای دبیری فدراسیون بوکس مخالف نیست/ او منتظر انتخابات فدراسیون اسکی است

رئیس فدراسیون بوکس گفت: با ناصر طالبی صحبت‌ کرده‌ایم و قرار است که او به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت کند و به هیچ عنوان مخالفتی از سوی او مطرح نشده است.

خبرگزاری فارس: ناطق نوری: طالبی برای دبیری فدراسیون بوکس مخالف نیست/ او منتظر انتخابات فدراسیون اسکی است
  •  

، رئیس فدراسیون بوکس ماه گذشته در یک نشست خبری اعلام کرد که طی یک ماه اخیر اعضای هیأت‌ رئیسه،‌ اعضای کادر اجرایی، اداری، دبیر فدراسیون، خزانه دار و حسابدار، کمیته داوران و کمیته مربیان را معرفی خواهد کرد.

احمد ناطق نوری، در پاسخ به این سؤال که آیا امروز تکلیف اعضای هیات رئیسه و دیگر نفرات مشخص خواهد شد، یا خیر گفت: ما امروز تکلیف تمام نفراتی را که قرار بود اسامی آنها اعلام شود را مشخص کرده‌ایم و قطعا نام تمام آنها فردا در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تکلیف دبیر فدراسیون نیز مشخص می‌شود یا خیر، گفت: هنوز تکلیف دبیر فدراسیون مشخص نشده است، اما با گزینه مورد نظر صحبت‌هایی نهایی را انجام داده‌ایم و همه چیز به خوبی پیش رفته است.

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که ناصر طالبی گویا گزینه شما برای دبیری فدراسیون است، اما او با این موضوع موافق نیست، گفت: بله ما با ناصر طالبی صحبت‌ کرده‌ایم و قرار است که او به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت کند و به هیچ عنوان مخالفتی از سوی او مطرح نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا طالبی با این مسئولیتی که شما به او پیشنهاد داده‌اید موافقت نکرده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. قرار است در فدراسیون اسکی انتخابات برگزار شود و او منتظر است برگزاری انتخابات است.

به گزارش فارس، پیش از این مسئولان فدراسیون روح‌الله حسینی را به عنوان نایب ‌رئیس و حسین نهرودی را به عنوان مدیر فنی تیم‌‌های ملی انتخاب کرده‌اند.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 288
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 288
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 13140743
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7